Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje!
Jam ne hall moj nena dhe kam nevojë per ndihmen tuaj.
Kam vajzen 6 muajsh dhe nuk e pi qumeshtin moj nena,  gji skam pasur, mirëpo ja kam provuar te gjitha llojet e qumeshtit keshtu me ka keshilluar pediatri mirëpo pa sukses.
Tash kam filluar ta ushqej sepse vajza per 24 orë pinte vetem 300 ml.qumesht eshte dobesuar shumë dhe nuk shtonte peshë, mirëpo tash qe kam filluar me ushqyer ha shumë mirë., mirëpo jam ne merak qe nuk pi qumesht thuajse fare. Edhe sikur të mos i jap me ngrënë prapë se pi qumeshtin.
Cfare të bej mendihmoni ju lutem ...
..Perqafime per ju dhe bebet tuaja!

1 comments:

Anonymous said...

Do te mundohesh qe ushqimin ti ja japesh me qumesht.prsh.pluhurin e orizit apo grisit tja besh me qumsht.pastaj kur te ritet edhe pak provo qe ti japesh qumesht me mjalt dhe kos.pasi qe kalciumi esht i domosdoshem. Shoresoj ti ja dilni 💜