Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Anonim ju lutem!
Pershendetje Nena!
Kam djalin dhe 3 muaj mbush 3 vjet dhe jam e shqetesuar, sepse ende sme flet.
Jetoj jashtë vendit dhe e kem pas te doktori, te psikologu, logopedi... na thanë qe shkaku dy gjuhëve dhe ka mundesi eshte me i vonë sepse djali me ka lind ne muajin e 7-të, por prapë jam ka merzitem shumë.
Me heret djali ka ditë me shumë fjalë, ndersa kohëve te fundit shumë pak janë disa qe thotë, por jo shumë.
Ju lutem Nana me ndihmoni me ndonje këshillë po kam frikë mos eshte Autik!
E kem pasur te psikoterapisti i kam bere kontroll per Autizëm, i kanë bërë shumë teste dhe shumicen i ka bërë djali dhe na tha qe jo s'ka sheja te Autizmit.
Ju kisha lutur gjitha Nenave qe kanë dyshuar per femijet e tyre te me tregojnë, ju kan bërë dhe ndonje analizë apo vetem me teste dhe prova ndryshme?
Ju lutem publikojeni me shpejt se jam shumë keq!

0 comments: