Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Isha me e lumtura ne kete bote se m'u vonuan periodat 4 dite
Mendova se jam shtatzane, se kam 5 vite qe kerkoj nje bebe por sot gjithe lumturia ime mori fund kur me erdhen ato

O Zoot sa e veshtire kjo jete per mua, nuk e di si do jetoj.
E kam shume te veshtire, jetoj kot cohem ne mengjes kot, fle kot, jam e pavlere ne kete jete, vetem qaj ndihem fajtore ndaj burrit qe spo arrij ta bej dot baba


1 comments:

Bebevogelushe said...

Bebe&Vogëlushë lënë ndihmën e tyre

E dashur e kuptoj stresin tënd se cdo femer kur martohet mezi pret te behet nene por ti nuk duhet te stresohesh dhe te humbesh shpresat se zoti gjithmone rezervojn gjera te bukura per njerëzit, stresi ndikon shume ne ngeljen e shtatzanisë. Nuk e di nese ke bere kontrolle dhe cfar te kan thene , nuk e di nese ke shkuar ne plasmzh dhe je mbuluar me rere apo ke vëne dicka te ngrohesh mesin, etj etj ....!Uroj qe zoti ta plotesoj sa me shpejt ate deshire por mundohu ta maresh me qetesi.