Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje nena!!
Une qe po ju shkruaj jam mami i dy femijeve 4 vjec dhe 18 muajsh.
Shtatzanine e pare nuk arrita ta coja deri ne fund pasi femijes i kish pushuar zemra ne javen e 8, ndersa me shtatzanine e fundit kam qene tre muaj rrezik deshtimi,me njolla gjate gjithe kohes dhe ne fund rrezikoja te lindja para kohe.

Te dy femijet i kam lindur ne muajin e 9 por me peshe te vogel.Ne nje ekzaminim qe kam bere se fundmi kam rezultuar me perde ne mitër (mitren i kisha te ndare me dysh)
Doktori me tha qe kjo ka qene shkaku pse humba femijen e pare dhe pse kam qene ne rrezik me dy te tjeret.
Shqetsimi im eshte nese mbes shtatzane pa hequr perden ka mundesi qe dhe ky femije te lindi me peshe te vogel???
Eshte patjeter e nevojshme heqja e perdes para se te tentoje per shtatzani tjeter??uroj tia kaloni mire bashke me femijet tuaj

1 comments:

Bebevogelushe said...

Nënat ndihmojnë

Me duket pak absurde kjo qe ka thene mjeku. Nje e njohura ime ka perde ne miter dhe ka dy djem per mashallah. Pesha e vogel seshte problem o goce. Rriten pasi lindin