Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Përshëndetje beba & vogelushe!
Dua dhe unë te trajtoj nje teme: Dhuna ndaj femijeve

Sot isha me djalin tim 2 vjec te nje lokal qe ka dhe lodra, por atje ndeshem me dicka te papritur. Djalim po luante me nje femijë tjeter me te vogel se vetja. Ai ishte me gjyshin e tij. Djali im i kerkonte te luanin dhe e terhoqi nga dora te voglin, gjyshi tij i foli djalit tim, unë thjesht pashë dhe heshta.

Heren tjeter i mori makinat prapë i foli, por heren e tretë djali im e shtyu dhe zoteri , qe smund ta quaj ashtu se vetem zoteri nuk quhej, vajti e kapi djalin tim per krahu dhe e terhoqi fort. Me thoni ju te dashur njerëz a eshte normale qe nje femijë ta kapesh prej krahu me forcen e nje burri dhe ta flakesh tutje kur ai po luante dhe ne lojen e tij shtyu femijen tjeter...
Ju lutem pres reagimin tuaj!
Beba & vogelusha dua te ngelem anonim 😉

1 comments:

Bebevogelushe said...

Bebe&Vogëlushë diskutojnë

Po faji eshte i joti moj shoqe. Kur ke femije agresiv mbaje nen kontroll , se xhan ka dhe ai femija qe e shtyjti djali jot. Ata femije jane e do luajne. Po ti si prind ke per detyre te qetesosh femijen tend dhe ta mesosh sesi te luaj. Ti mesosh qe kur dikush eshte duke luajtur me nje makine ai ska te drejte tja marri nga dora. Ti e ke pare situaten qe nga larg 2-3 here e ske luajtur vendit. Hajde mendje qe paske. Un kur coj djalin nga lodrat i rri te koka se dhe ky eshte pak asocial me femijet dhe mund ti gjuaj. Por une sigurisht nuk e lejoj.