Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Çfarë është kjo bote keshtu moj motrani? Qysh kanë ikur për pambuk keto kunatat tona me aman?! Jam 20 vjec dhe para tre javësh linda zemrën time! Ishim të lumtur sa s'thuhet
Dy ditë pasi u ktheva nga materniteti vjen kunata ime dhe afrohet prane vajzes, qe e mbaja ne krahe dhe me thote pa pike turpi, çfarë ngjyre te erret paska goca, thuaj te verteten, kush eshte babai??" Ju betohem moj nëna, po me shkaterrohet jeta, im shoq me cmendi qe ate dite dhe me thote, pse tha ashtu nusja e vllait? Ka ndonje arsye qe e thote? Ma shkaterruan jetën qe mos befshin prokopi....
Aman moj nena po cmendem, isha mire e bukur, po s'të lene kriminelet! Do ju a dija per nder nese me jepni nje mendje cfare te bej.... Nuk duroj dot me, po me iken qumeshti nga ky tmerr....!

24 comments:

Bebevogelushe said...

Bebevogëlushet lënë ndihmën e tyre

po ti mos e vrit shum mendjen se femit e vegjel ashtu lindin pasaj dal ngadal do ti vi ngjyra dhe burrit sqaroja ky eshte bebi jone po nuk besoj,thoj jam e gatshme te bej analizat.Me vjen keq qe te paskan shkatruar ne kete menyre :(

Bebevogelushe said...

Njerez debila mban kjo tokë,mos harro tja kthesh në të njejten monedh kunates,ta shikoj hajrin e fjalëve që thotë pa menduar.Turp ti vij injorantes.Burri shkret nuk ka shumë faj,thotë me vete mos di ndonjë gjë kunata edhe nuk e len gjembat.Mbaje afër burrin,mos debato me atë.Nuk eshte faji im thuaj per budalliqet që thotë cdo kush qe e ka zen vapa.Une të dua,te respektoj edhe jam shumë e lumtur që kam sjellë në jetë femijen tonë.Nuk e kam problem as nuk me ngelet qejfi nqs bejm analizat e ADN-se.Jam nusja jote edhe nuk e kam problem ta kesh me fakte që ti të jesh më i qet.Isha aq e lumtur thuaj edhe nuk me lat të shijoj momentin.Gjithsesi bebi eshte i vogel për të dalluar ngjyren e lëkures.Sa po i lexova burrit tim statusin edhe më tha që edhe djali jonë lindi shumë esmer,burri im eshte bore i bardh,tani djali eshte shumë i bardh si burri,top debore me thonë me shaka farefisi :)
Pastaj nga ngjyra e lëkures mund ti ket ngjare gjyshërave,hallave,tezeve,eshte gjenetike,mos u merzit edhe mos u streso kot,je edhe lehon.Mblidhe veten edhe diskuto me burrin,pa e kercenuar me ndarje etj,urtë e bute edhe kunata jote mos beft hajr.

Bebevogelushe said...

Pse si lindin femijet o injorante thuaji kunates? Mortja! Thuaji burrit beji analizen e adn dhe e mbyllim kete teme nje here e mire! Mos befshin piken e hajrit keto mneturina njerezore qe shqetesojne ne kete fare menyre nje nene te re

Bebevogelushe said...

Fol me burrin,nese ai vazhdon tw te bezdis ,merre bebin dhe dili per zot e vetme, se aty do te te nxihet jeta . Nese me burrin e ke ok,kunaten lere te vazhdoje te caje dru

Bebevogelushe said...

Syt e tu qe te pelcasin i thoje.injorante fare qenka kjo kunata jote.dhe burri akoma me injorant qe meret me fjalet e te tjerve.beni adn dhe plasua ne surrat te gjithve

Bebevogelushe said...

Uaa sa idiote e syve qe te dalin i theshe budalles

Bebevogelushe said...

Analize beji femijes dhe burit dhe ju mbyllet goja pergjithmon dhe mire thua e dashur kurre mos befshin prokopi ata qe percajn cifte

Bebevogelushe said...

thuaj burrit te lexoj kto komentet ktu,,pothuajsw te gjithe bebat lindin pak te erret ne ngjyre nga forca qe ka ushtruar barku ngushte njesoj nese e shtrengon doren dhe fillon nxihet,,pas 3 muajsh bebi do mare ngjyren normale dhe tiparet perkatese te dukshme se kujt nga ju dy i ngjan :)

Bebevogelushe said...

Ti kishe kercitur nje pellemb te mire asaj kunates dhe mbyllej muhabeti me kaq gjithsesi shijo ditet e bukura me vogelushen tende dhe leri te bejne ham ham😉

Bebevogelushe said...

Di edhe une nje rast te till. Nje cift sapo ishte bere me femije, dikush i thote babait te femijes a ja ke bere adn, a je i sigurt qe eshte femija jot?? Nga ajo fjale, gati perfunduan ne ndarje. Dhe kunata jote, per kete arsye e ka thene se don tju perçaje familjen. Por behu e forte e mos ja bej qefin kunates. Mbaj afer burrin, thuaji jam dakord qe tja besh analizen e plasja ne fytyre kunates edhe perzere nga shtepia njehere e mire. Megjithese sa te marre vesh burri jot qe analiza e adn kushton 600-700 mij lek (te vjetra) do heqe dore e nuk do e beje... Te uroj qe te behet me e mira per ty dhe bebushin

Bebevogelushe said...

e tmerrshme... te kalosh ne ditet me te bukura te jetes momente te tilla,mos lejo askend te te uli ne kete menyre..dhe burri ben gabim qe e ve ne dyshim,u mbytka me nje pike uje..mgj ti rri e qete dhe shko beje analizan e Adn ,plasja ne fytyr burrit e kunates..

Bebevogelushe said...

Po djali im qe ngjan pak si kinez te kisha kunate e te me thoshte gjysem fjale ja haja gurrmazin me dhembe,,, debile femer ndoshta femijet e vet sdo i ket me burrin e saj e kujton se dhe te tjerat jan si ajo ,,,,,,

Bebevogelushe said...

Do jete ndonje k... per vete ajo kunata qe mendon kaq kollaj keshtu. Ah, u helmofte ishalla nje ore e me para, qe fut sherr ne cift. Po pse, qe diten e dyte e do femine te jete kopje e burrit tend? Ai akoma nuk ka bere banjen e pare, nuk i ka ikur ngjyra e barkut. Pas dy muajsh duket ngjyra e lekures thuaj asaj injorantes. Te hape ndonje liber te lexoje, ne mos shqyeja ti syte mire se keto lloj e duan nje te rrahur te mire se me dislog nuk marrin vesh.

Bebevogelushe said...

Sa ndyrësirë femër ,po ti mos u shkatërro e dashur mbaje mendjen te bebi dhe burri nëse këmbëngul shumë te kjo fjal i thuaj shko e bëji ADN-nnëse ke dyshime dhe ta hedh ne surrat ty dhe asaj ndyrësirës që e tha atë fjal e tju vij turp nga vetja.Djali im kur lindi ishte blu krejt se kam ndejt 3 dit duke e lindur,pastaj i ra verdhëza mezi erdhi ne terezi tani është një bardhosh i bukur që ta hash krejt.I ngjan krejt të jatit.

Bebevogelushe said...

Cfare njerez mban kjo tok!!... Femijet kur lindin kan ngjyre te erret, djali im doli me flok skrrop te zeza tani e kam si yll ka ndryshuar shume.... Nje njeri normal nk i ben kto lloj pyetjesh, po burri jot tja kthente se eshte m ndryshe tja thjoshte ai se mos e fuste n seder (qe sbesoj t ket seder fare ) .....asaj tregoi rrugen ;)

Bebevogelushe said...

Tnjejten gje mka pas thene kunata ime.un tim shoqi i kam thene.nese arrin deri ne ate pike qe te dyshosh do bejm adn.ama po doli yt bir dije qe sdo e shohesh me vetem se dyshove te une.

Bebevogelushe said...

Po ti bej nje test DNA qe tja mbyllesh gojen burrit tende se shof qe edhe ai nuk paska shume mend qe ve ne dyshim besnikerin tende ne baz te fjaleve te disave.

Bebevogelushe said...

Ooooo pikaaaaaa.....a ka pjell vet injorantja a jo. Lere se jan gjemba per tju futur ne sher qe Zoti lart i paft te gjith qe na cajn derrasat e i ndeshkoft....ti vrasesh nuk ngopesh nga plerat. Njer vjerra njer kunatat ca jan kto kshu pupu ca jete koti ka femra

Bebevogelushe said...

Kape njehere prej flokesh dhe ta mbylli ate hale pise femer qe qenka .kam kunaten time ja kalojme si motra me njera tjetren.mjere ti cfare paske per kunate.MOS lejo me te thote asnje gje.

Bebevogelushe said...

ta kishe par djalin tim kur doli nga materniteti do ishe tremb hahaha si gogoooool . kjo ndodh pasi duan 40dit tu normalizohet boja e lekures kshuqe thuaj kunates i marsh t kqiat bebit e ty

Bebevogelushe said...

burrit i thuaj merre beji adn dhe pastaj fol me mua mos e shpjego mos u ndje keq dhe mbi te gjitha mos e tolero te vazhdoje..edhe merre kunaten per leckash e thuaj hajde sqaro perse e the ate fjale..

Bebevogelushe said...

Sa idjote se ci duhet ku ates ben rolin e te ndershmes ajo

Bebevogelushe said...

Po kunata ka femij vet, si e lindi ajo bore te bardh, une cunin e linda sterr i zi me flok te zeza pisk dhe me lesh gjith andej, sa mendoja bobo sa i zi, hahaha une vet jam shum e bardhe po dhe burri nuk eshte dhe aq i zi sa doli cuni.

Bebevogelushe said...

Ti burrit i thuaj mere e bej analizat dhe po qe femija yt me kujto thuaj te peshtyj ne fytyr per mos besimin dhe ate kunaten fute mes kembeve e mos e lesho me deri sa tja nxish surratin k.....