Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers



Pershendetje
Kam vajzen 22 muajsh dhe nuk flet vetem 4-5 fjalë, e cova ne cerdhe, nuk shkeputej nga unë, por edukatorja me tha ti bej nje kontroll vajzes se mos e kam autike.

E cova dhe doktori me tha qe komunikimin me sy e ka mirë dhe formuset i vendoste ne rregull e me tha qe ta shikoj a rri me femije apo vetem.
Kam shumë frikë se me del autike!
Mund te me rekomandoni ndonje doktor qe te me thojë e kam vajzen apo jo autike
Faleminderit!


Faleminderit që na keni shkruar dhe ju lëmë linkun ndihmë
Etapat e zhvillimit të të folurit te fëmijët

Gjithashtu Shenjat e para të hershme të autizmit



1 comments:

Anonymous said...

mos u merakos,pasi edhe djali im ka folur shume vone...madje 22 muajsh nuk fliste fare dhe tani eshte sh mire.thjesht disa femije kane faza zhvillimi te ndryshme nga moshataret e tyre.