Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Jam një nene e nje djali 3vjec e gjysem. Ai sapo gjen momentin i heq te gjitha, me rroba, me corape, me brekat...
Theksoj se në shtepi nuk e hap shume ngrohjen dhe nuk e vesh rende.
Edhe vjehrra nuk e di a ndikon per keq, por qesh dhe i thotë te vdes une per bilushin tat te bukur.

Me besoni vihem shume ne siklet sepse ka filluar ta beje me qejf edhe kur na vijnë mysafire!
Do tju falenderoja pafundesisht per keshillat tuaja!
Naten e mire!




1 comments:

Bebevogelushe said...

Di të them që ndodh më shpesh sesa na vjen turp neve 
Shume fëmijë luajnë të zbathur dhe heqin rroba. Atyre u pëlqen kontakti që marrin me sendet që luajnë dhe ndihen më të çliruar. Nuk rrinë dot ulur dhe e ndjejnë më pak të ftohtin se ne të rriturit.
Përsa i përket vjehrrës mendoj se duhet tja thoni duke përdorur taktin dhe duke i thënë se ju bezdis kjo gjë që bën.
Nëse nuk kupton thuajini, po sikur të veproja unë kështu me djalin tënd do të vinte mirë?
Kjo e fundit ishte për t'u argëtuar pak mes nenash në një faqe virtuale. Ju lutem mos e provoni në shtepi! :)