Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje!
O nena ju lutem shumë me ndihmoni me ndonje këshillë, sepse jam shumë ne merak.
Bebi im ka lindur 3 kg e 60 gr dhe per nje javë bebi kishte humbur peshë kishte renë ne 2,900 tash bebi im ka 2 muaj e 2 javë dhe para nje jave e mata kishe bere 5 kg e 20graduale.

Jam shumë ne merak nuk di a eshte bebi mirë me peshen, sepse unë e ushqej me qumesht formulë, sepse gjiri mu ndal pas 3 jave .
Ju pershendes shumë uroj ti keni bebet mirë!
Ju përqafoj shumë!

1 comments:

Bebevogelushe said...

Për peshën menjëherë pas lindjes mos u shqetësoni sepse ndodh tek të gjithë foshnjat. Quhet rënia fiziologjike e peshës. Faleminderit që na keni shkruar!