Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje bebe & vogelushe!
Kam nje shqetesim dhe desha ta ndaj me ju qe te marr dhe mendimet e nenave.
Unë kam dy femijë, nje djalë 3 vjec dhe nje vajze 4 muajshe.
Ua kam bere vaksinat ashtu sic duhet.

Djalit vaksinat ja kam bere ne qendra spitalore jo tek infermierja e lagjies dhe te gjitha i jepnin temperaturë (kjo eshtë normale). Vaksinen e 2 vjecarit ja bera tek infermierja e lagjes dhe djali nuk pati fare temperaturë, u cudita pak, por kjo kaloi.
Tani qe po ia bej vaksinë vajzet po tek kjo infermiere, vajza nuk ka fare temperature sikur te mos i kishte berë fare vaksina.
Tani shqetesimi im eshte mos ndoshta keto vaksina nuk janë ne rregull dhe nuk po japin efektin e duhur?
Ju lutem publikojeni!

0 comments: