Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje!
Ju shkruaj per here te pare jashte temes se fëmijëve.
Jam nje vajze e re ne moshe.
Kam nje djale te vogel jetoj jashte shtetit me burrin dhe prindërit e tij, po problemi qendron qe kemi vetem debate perdite.
Me vjehrritë nuk shkojme fare dhe per pasoje po ftohet dhe marredhenia me burrin.
Vetem i flasin keq per mua, me gjykojne per cdo gje qe nga e veshura, menyra si rris djalin e deri te e ngrena etj.
Mundohem t'ja shpjegoj te marrim shtepi me vete, po nuk do ikë, ti me thote nuk ndahem nga prinderit mundësitë ekonomike i kemi une punoj paguhem mire dhe burri gjithashtu . Po te largohem une nga shtepia djalin nuk ke per ta marre thote esht i imi, po pa djalin nuk bej dot asnje gje e dua pafund eshte jeta ime po edhe kështu nuk shtyhet jeta me strese qe ne moshen me te bukur. Nuk di si te veproj si funksionon ne Itali, po te largohem une nga shtepia eshte disavantazh per mua nqs ndodh ndarje me vone.
Me tregoni ju lutem si funksionon ne Itali!






0 comments: