Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Nga 1-3 vjec 

1.Mund ta perdorni avokadon si pjese perberesve e muffins.

2.Ose si shkopinj te gjalle bashke me ato te karrotave te shoqeruara me biskota pa kripe.

3.Si krem avokadosh per toast ne vend te maionezes.

4.Supe me misra dhe avokado me gjoks pule.

5. Si perberes sallate me pjeshke, avocado, rucola dhe mashurka jeshile te zjera.


6. Piadina me proshute koto dhe salce avokadoje.

7. Hamburger me salse avokadoje dhe djathe bebe me buke te thekur.

8. Shkopinj me salcice (wursel) domate te vogla, rrathe karrotash, kubeta djathi kackavall zhytur apo duke i ngjyer ne salse avokadeje. 
9. Omlete ose skuqje veze (fritate) me avokado dhe finok te gjalle.  




10. Sallete rizoto me kuba te vegjel avokadoje, mashurka jeshile, copa kastraveci, speca te kuq, djathra te preferuar ne kubeti te vegjel, pak rigon, veze e zier e copetuar apo te tjere perberes sipas deshires.

0 comments: