Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers



Pershendetje bebe vogelushë dhe ju nena te palodhura!

Shkruaj sot sepse fix para nje jave mu desh ti heq gjirin tim biri.

Teorikisht ishte gjeja e duhur per te bere, sepse i kishte mbushur dy vjec e 1 muaj para se ta largoja nga gjiri.



Ne fakt, ndryshe nga cfare mendova une djali e kaloi shume lehte, sepse per fat eshte mire me oreksin, problemi ketu jam une! Pse??? Sepse po e perjetoj shume keq emocionalisht.

Me duket sikur jam nena me e keqe ne bote :(, e pashpirt, qe largova tim bir nga vetja.

Vuaj qe nuk e kam aq pranë sa me pare, ose me sakte keshtu me duket mua.

Uroj te jete nje situatë kalimtare edhe pse shume stresuese per mua. Faleminderit dhe t’i keni me jete e shendet bebat!



0 comments: