Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje mama!
Kur keni filluar ti nxirrni bebat shetitje?
(Nëse dëshironi të ndihmoni nënën lini komentet tuaja tek ikona Post a comment. Faleminderit!)
E kam gocen 5 javeshe, a eshte koha e duhur per te dale?

Po floket mund te lyhen kur ushqehet femija me gji?
Faleminderit!



Së pari faleminderit që na keni zgjedhur.
Së dyti personalisht unë i kam lyer, sepse nuk mund t'i lija në atë gjendje , kam thinja. Boja që përdorja ishte tërësisht e përbërë nga elementë natyrale . Dilte shpejt por isha e qetë.
Së treti ju lëmë linkun ndihmë për shëtitjet e para të bebit.

Foshnja në shetitje




1 comments:

Bebevogelushe said...

Une me femijet i kam nxjere né xhiro sa kam dale nga nga spitali , nese floket nuk i kam lyer pa mbushur femijet 1 vjec